Intro 2011: проривні інновації

19-20 травня 2011 року, м.Львів
На конференції «Intro 2011» провідні експерти з інновацій поділилися власним досвідом та секретами успіху власних компаній. Серед доповідачів кращі керівники та топ-менеджери інноваційних компаній - Microsoft, Київстар, SoftServe, 3М, Wight&Company, iCan Pilot, Siemens Corporate Research Inc та інші.

«Метою нашої конференції було відкрити нові можливості впровадження інновацій у бізнесі. Для багатьох українських компаній, які є на ранній стадії свого розвитку та зростання, вміння генерувати інноваційні ідеї, а головне впроваджувати та монетизовувати їх, зможе позитивно змінити їх траєкторію руху», - зазначила директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька.

Теми для обговорення:
День 1. Генерування інновацій
які є методології і системи розвитку інновативного мислення?
- як створювати та культивувати організаційну культуру інновацій?
- як залишатися на передовій інновацій в час надшвидких змін?

День 2. Впровадження інновацій
як увійти до 5% успішних компаній, які здатні впроваджувати інновації: запоруки успіху та причини невдач?
- яким чином налагодити процес створення та реалізації інновацій всередині компанії?
- інноваційні титани: як залишатися системною і водночас інновативною компанією?

«Україна має величезний потенціал у сфері нових ідей та інновацій. Це є невичерпний ресурс, який треба підтримувати та навчитись капіталізувати», - каже  Директор з корпоративних комунікацій «Майкрософт Україна» Ярина Ключковська. - Важливою проблемою при цьому є недоліки в освіті. Студентів технічних вузів не вчать як правильно сформувати та представити свою ідею, а студенти економічних факультетів не вміють знайти спільну мову з технарями».

 «Інновації в компанії Київстар - це культура. Підтримати інновації зараз означає підтримати корпоративну культуру, а також середовище, де ідеї придумуються та реалізуються!», - Олена Кропив'янська, директор з персоналу та розвитку організації Київстар.
«Інновації - це серце компанії «3М», яка працює на ринку інновацій вже протягом 100 років. Інновації не стаються випадково в 3М, це чітко відбудовані процеси. Я перебуваю в Україні тільки 2 тижні, але вже помітила, що рівень креативності в української молоді», - Софія Оліфант, генеральний директор «3М Україна»

Учасники конференції: керівники і топ менеджери українських та міжнародних компаній. Участь у конференції Intro щороку беруть близько 100 учасників, які отримують унікальну можливість знайомитися з кращими світовими практиками ведення бізнесу, ділитися досвідом та напрацьовувати рішення розвитку власного бізнесу.

Книга
У рамках конференції було представлено автором переклад книги «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» з серії Harvard Business Publishing. Світовий бестселер з питань інновацій був спеціально вибраний та перекладений LvBS для українського читача. У своїй книзі, перекладеній на 18 мов світу, Франс Йохансон веде нас по шляху створення інновацій на перетині ідей та світоглядів.

Спільна публікація LvBS та Knowledge@Wharton
Львівська бізнес-школа Українського католицького університету (LvBS) у співпраці з бізнес-школою Wharton при Пенсильваноському університеті, зокрема її електронним журналом Knowledge@Wharton, присвяченим дослідженню підприємництва (http://knowledge.wharton.upenn.edu), підготували публікацію про лідерство, інновації та підприємництво у Східній Європі, Росії та інших країнах. До збірки ввійшли найбільш захопливі матеріали та інтерв'ю представлено трьома мовами - українською, російською та англійською. Електронний дайджест отримають 1 млн.700 тис підписчиків Knowledge@Wharton в цілому світі. 

Матеріали проекту LvBS та K&W на LvBS 
Матеріали проекту LvBS та K&W на Knowledge@Wharton