Центр бізнес дизайну

Львівська бізнес-школа УКУ працює з консультантом світового рівня, викладачем Адріаном Сливоцьким. Зокрема, протягом 2012-2016 років LvBS  провела 5 унікальних навчальних програм, розроблених Адріаном Сливоцьким спеціально для українського бізнесу, щоб сприяти його розвиткові та глобальній конкурентоздатності.

Коли ми говоримо власне про бізнес-модель, то маємо на увазі:
Вибірка спофивачів – хто мій клієнт і хто не є моїм клієнтом?
Унікальна ціннісна пропозиція – чому вони купують в мене, а не в моїх конкурентів?
Модель прибутку – як ми заробляємо гроші?

Стратегійний контроль – як ми захищаємо свій прибуток від конкурентів та від зростаючої влади споживачів?
Наша пріоритена сфера – що ми робимо самі, а де ми залучаємо партнерів?

На сьоголні Адріан Сливоцький вважає, що конкуренція відбувається вже не на рівні бізнес-моделей, а на рівні бізнес-систем.
Що стосуєтсья вирішення проблемних точок споживача, то цей важливий елемент згадував Адріан Сливоцький ще як критичний пункт у створення нового попиту. Для створення непереможної бізнес-системи необхідно визначитися з основними проблемами, які ви вирішуєте для споживача (мікро рівень), чи для галузей, регіонів і країн (макро рівень).  Але при цьому слід також розширяти свій фокус, включати більше value chains (перевірити з попитом) щоб з’єднати всі точки, які потрібні для вирішення проблем клієнта. Платформа для партнерів – йдеться про набір розумних, взаємопов’язаних бізнес-моделей, що створюють механізм, платформу, до якої лгко долучитися партнерам, щоб створити додаткову цінність для споживачів.

Алгоритми/інтенсивність даних – поєднання big-data з відповідними алгоритмами, щоб визначити оптимальний дизайн продукту чи сервісу, кагнали дистрибуції та способи доставки.

Місія як магніт – надихаюча місія компанії, що полягає у вирішенні основних проблем людства чи глобальних проблем, яка притягуватиме найкращі таланти.

Завданням Центру бізнес-дизайну LvBS є дослідження та аналіз кращих бізнес-моделей, які можуть стати зразком для наслідування компаніями, що відчувають потребу зміни власної бмзнес-моделі.

Запрошений професор Центру:
Адріан Сливоцький – партнер компанії Oliver Wyman, член Дорадчої ради Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Один із провідних бізнес-футурологів світу, двічі входив до рейтингу світових бізнес-мислителів Thinkers 50. Консультує компанії зі списку Fortune Global 500 та навчає топ-менеджмент таких лідерів ринку, як Nike, Hyundai, Microsoft, Samsung, IBM, Boeing, Renault, Bank of America, GM, Walmart, 3M, Johnson & Johnson, Dow Jones, GE, Federal Express та ін. Опублікував багато праць, зокрема у Wall Street Journal, Harvard Business Review. Автор новаторських книг-бестселерів «Зона прибутку», «Мистецтво творення попиту», «Прорив», що були перекладені Львівською бізнес-школою УКУ.