«Business intelligence»: Зустріч Спільноти LvBS з Ярославом Ведмедем

24 березня, у пятницю, Львівська бізнес-школа УКУ запрошує на зустріч Спільноти LvBS із експертом з комунікації та засновником агенції «Postmen» Ярославом Ведмедем. Саме завдяки Ярославу стали проривними маркетинг-кейси компаній «Буковель» та «Планета кіно». На зустрічі у Львові поговоримо з ним на тему «Business intelligence: як дані і історія взаємодії з брендом стають основою комунікацій і управлінських рішень».

YV

Під час зустрічі поговоримо про те:

  • Що спільного мають лідери?
  • Як використовувати дані та історію взаємодії з брендом при прийнятті управлінських рішень?
  • Надихаючі кейси та секрети їхнього успіху.

Крім цього, на учасників чекає практична складова. «У якості нетворкінгу пропоную брейнштормінг на тему «Як залучати аудиторії Східної Європи на українські ринки: туризм, агропереробка з високою доданою вартістю, IT-рішення та інші сфери. Покреативимо з виходом на такий собі road map для кожного! Особливо чекаємо на тих, хто планує експансію на Східноєвропейські ринки чи працює над залученням східноєвропейських аудиторій в Україну», – каже Ярослав Ведмідь.

Початок о 18:00.

Якщо ви не є учасником Спільноти LvBS, дізнайтеся, як долучитися, або ж звертайтесь до Мар'яни Паньків, mpankiv@lvbs.com.ua, +38(067) 675 66 08.

Довідка. Ярослав Ведмідь у комунікаціях з 1999 року, до цього був журналістом і редактором в «ІнвестГазеті». Працював у агентствах: AHT Group (Агентство Гуманітарних Технологій), Прайм-Тайм (сьогодні PRT Group), Агентство соціального проектування (ASA).

У 2003 році заснував PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009 року реалізовує більше 100 проектів для більше 40 клієнтів. З 2007 року навколо PR-агентства створює групу компаній, до якої входять Infocity (польові кампанії та громадські слухання для будівельного і девелоперського ринку), event-агентство Tri.O і агентство маркетингових комунікацій ClanSoprano. Працював на проектах політичних сил, в т.ч. запускає цифровий штаб Арсенія Яценюка («романтичний» період кампанії), який виводить під брендом «На фронті змін». Співзасновник цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік з старт-апа входить в ТОП-10 українських цифрових агентств. 2013 року запустив власне цифрове агентство Postmen.

Інвестує в інтернет-бізнеси і бере участь в мережевих культурних і цивільних проектах. Захоплюється сноубордингом, фотографією, колекціонуванням фото-книг і пропаганди.