Блог інноваторів: Advertising is what you pay for, publicity is what you pray for

Найцікавіше про ефективну комунікацію у сучасному інформаційному середовищі, а також «золоті» правила внутрішньої комунікації у компанії – топ-тези із курсу комунікації від викладачки LvBS, консультанта з комунікацій Анни Гончарик зібрала учасниця групи MSIE5 Магістерської програми з інновацій та підприємництва Львівської бізнес-школи УКУ Альвіна Бургазлі.

Goncharyk

Правила внутрішньої комунікації:

Правило #1. Правда, тільки правда і нічого крім правди.

Правило #2. Action lie louder than words. Дії керівництва мають відповідати заявленим цінностям і цілям. Від цього напряму залежить довіра і готовність співробітників слідкувати за лідерами.

Правило #3. Участь і залученість. Що більше працівник залучений у процесах компанії, то більше відповідальності і причетності він відчуває.

Правило #4. Визнання. Визнання і відзначення досягнень на всіх рівнях допомагає побудувати корпоративну культуру і дає працівникам відчуття своєї значимості.

Дізнатися більше про  програму з інновацій та підприємництва LvBS

G2

Топ-тези про ефективну комунікацію:

–        Принципи якісних внутрішніх комунікацій: надання своєчасної і релевантної інформації через канали, які аудиторія використовує і яким вона довіряє, зрозумілою їй мовою.

–        Ми не можемо нав’язати аудиторії те, що не відповідає її цінностям, принципам, стилю життя, не залежно від наших комунікаційних навичок і маркетингових стратегій.

–        До відповіді на кризову ситуацію треба бути готовими завжди. Бажаний час першої публічної реакції – до кількох годин, в той час, як в середньому проходить 21 година перед тим, як компанія оприлюднює змістовну заяву, погоджену юристами. А у 18% компаній це займає більш, ніж 48 годин.

–        Суспільство сьогодні набагато менш лояльне до бізнесу, менш терпиме до невдач бізнесу та вимагає більше уваги до своїх проблем.

–        Люди схильні ігнорувати інформацію, яка не відповідає їхній картині світу. Ми живемо в filter bubbles, часто не перетинаючись з іншими «бульбашками».

–        Репутація – не те, що ви хочете, щоб про вас думали, а те, що дійсно про вас думають.

–        Advertising is what you pay for, publicity is what you pray for.

–        Сьогодні межа між внутрішніми і зовнішніми комунікаціями майже відсутня. Будь-що зсередини компанії може вийти назовні. Будь-хто з працівників може будь-що розповісти, а це вплине на репутацію компанії. Працівники – це ваші речники, хочете ви того, чи ні.

–        Згідно з дослідженнями Edeman Trust Barometer 2017, працівників сприймають, як найбільш достовірні джерела інформації з усіх тем.

G3

Читайте також: Блог інноваторів: 5 правил маркетингу в соціальних медіа

До речі, 25 квітня, стартує  Pre-development program– інтенсивна програма розвитку ідей та запуску проекту на ранній стадії. Ви можете потрапити на навчання, зареєструвавшись!